Groc-i-Blau: Andrea Samsó

Samso
ANDREA SAMSÓ

DORSAL: 12

EQUIP: JÚNIOR FEMENÍ

EDAT: 17 ANYS

  1. Quants anys fa que jugues?
    Amb aquest any, fa 8 anys que jugo.
  2. Amb quins jugadors/es t’agradaria compartir pista? Fes un 5 inicial:
    El 5 inicial que m’agradaria seria: Aida (1), Laura (2) , Eulàlia (5) , Clàudia (4) i jo (3).
  3. A quins equips has jugat?
    Només he jugat a l’EPSA.
  4. Quina és la teva millor virtut com a jugador?
    La defensa.
  5. Què creus que has de millorar com a jugador?
    Confiar en mi mateixa i la mà esquerra.
  6. Quin ha estat el teu millor moment basquetbolístic a EPSA?
    He tingut moltíssims moments, des d’un entrenament, fins a estar animant a un partit, al campus d’Amposta, a un partit meu, etc…
    El que mai oblidaré és un entreno de 5è de primària, quan em portava el Carles Valbuena. La Clàudia Díaz i jo ens vam portar “malament” (a l’hora d’anar a beure aigua ens la vam tirar) i el Carles ens va castigar de cara a la paret. La resta de l’equip es va amagar (inclòs el Carles) i quan ens vam girar no hi havia ningú al pati, va ser un moment molt divertit!Un altre moment que no oblidaré va ser un partit, l’any passat, quan era jugadora de primer any de júnior i el nostre entrenador era el Carlos. Vam jugar contra Sant Josep Obrer, un partit amb gran rivalitat; a l’anada l’equip rival ens va apallissar, però el dia que vam jugar a casa em va agradar molt. El fet de tenir el pati ple de gent animant i el moment en anotar dos triples, que vaig dedicar a la Gemma Rios i a tot el públic en general, em va fer posar la pell de gallina.
  7. A quin entrenador d’EPSA recordes amb més estima?
    Al Carles Valbuena.
  8. Quins valors associes al nostre esport?
    Confiança, companyonia, respecte, humiltat i fer pinya, fer equip.
  9. Quin és el teu jugador preferit?
    El meu jugador preferit és el Carles Valbuena, que com diuen els seus companys fa una mica de màgia.
    Pel que fa a jugadors professionals, els meus preferits són Juan Carlos Navarro, Pau Gasol i Ricky Rubio.
  10. Com t’agradaria que es recordés la teva etapa basquetbolística a EPSA?
    Com una jugadora que feia molta pinya i li agradava molt defensar.
  11. Què és el que t’agrada de l’EPSA?
    Tot en general, però sobretot la GRAN FAMÍLIA que som.
  12. Qui vols que sigui el/la següent a passar pel groc-i-blau? Llença-li una pregunta:
    El proper en passar pel Groc-i-Blau vull que sigui el Roger Solé, del Sots 21 Masculí. La meva pregunta és: Tens la mateixa màgia tirant un triple sense angle que fent menjars la cuina?

Deixa un comentari

